به استحضار می‌رساند بر اساس شیوه‌نامه ارزیابی مرحله دوم پذیرش دکتری، هر داوطلب موظف است بر اساس علایق و محورهای برنامه پژوهشی اعضای هیات علمی پذیرنده دانشجوی دکتری که در پیوست قرار گرفته‌است، موارد زیر را به عنوان مدارک لازم برای تشکیل پرونده مرحله دوم به دانشگاه تحویل دهد:

1- بيانيه تحقيق كه در آن داوطلب موضوع تحقيقاتي مورد علاقه خود را توضيح مي‌دهد.

2- پيشنهاد استاد راهنما (توصيه مي‌شود داوطلب همه اعضاي هيات علمي پذيرنده در گرايش/رشته مربوط را به ترتيب اولويت ذكر كند.) اين انتخاب در تعيين استاد راهنما براي داوطلب، در صورت قبول شدن، توسط شوراي تحصيلات تكميلي گروه ملاك قرار مي‌گيرد.

 روزهای يكشنبه 1400/03/23، دوشنبه 1400/03/24 و سه‌شنبه 1400/03/25 انجام مصاحبه علمي داوطلبان رشته زبان و ادبيات فارسي به صورت الكترونيكي صورت خواهد پذیرفت.اخبار و اطلاعیه تکمیلی را از این سایت پیگیری بفرمایید.

جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه فرمایید : http://vpap.um.ac.ir

محورهاي پژوهشي اعضاي هيأت علمي

راهنمای مصاحبه پذیرش دکتری به صورت الکترونیکی

 

 

منابع آزمون جامع خرداد ماه 1400

آزمون جامع در روزهای یکشنبه 1400/03/30 (کتبی)و دوشنبه 1400/03/31 (شفاهی ) برگزار خواهد شد.

دانشجویان محترم موظف هستند در مدت چهار نیمسال تحصیلی، دوره اموزشی خود را به پایان رسانده و حداکثر تا نیمسال پنجم در ارزیابی جامع شرکت کنند.
همچنین در صورت عدم شرکت در آزمون به هر دلیل به‌جز مرخصی بدون احتساب در سنوات، به متزله مردودی است و تنها در نوبت بعدی مجاز به شرکت در ارزیابی جامع خواهد بود.

نشست مشترک اعضای هیأت علمی گروه‌ زبان‌شناسی با جمعی  از استادان دانشگاه‌های کشور افغانستان

در این جلسه که با حضور استادان گروه زبان‌شناسی و تعدادی از استادان دانشگاه‌های کشور افغانستان روز سه‌شنبه  ساعت 9 برگزار شد، ابتدا مدیر گروه زبان‌شناسی ضمن خیر مقدم به حضار به اشتراکات تاریخی، فرهنگی و به‌ خصوص زبانی دو کشور اشاره کرد و پس از بحث و تبادل نظر پیشنهاد شد همکاری‌ها در قالب  برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی، تبادل استاد و دانشجو آغاز و از سوی گروه‌های آموزشی مربوط پیگیری لازم به‌عمل آید.

203

202